niedziela, 25 października 2015

witam kochani jestem juz w domku , a gdzie bylam oczywiscie na juz szostym zjezdzie tworczo zakreconych w ustroniu tyle ze tym razem w calkiem innym charakterze
jestem zmeczona ale szczesliwa jak zawsze mnostwo wrazen nowo poznanych osob bylo poprostu super , zdjec niestety zrobilam malo bo czasu mialam malo.

mam jeszcze jedna wiadomosc otoz w numerze bozonarodzeniowym TWORCZE INSPIRACJE jest moj artykul zapraszam serdecznie do kupienia i przeczytania ja juz mam

https://www.facebook.com/gazetatworczeinspiracje?fref=nf

a to zdjecia bombeczek nie wszystkie jakie wykonaly moje kursantki






4 komentarze:

  1. Właśnie przeczytałam Pani artykuł w bożonarodzeniowym numerze TWÓRCZE INSPIRACJE i jestem pod wrażeniem Pani pracy. Przyznam, że po raz pierwszy zetknęłam się z pojęciem foamiranu, które mnie zaintrygowało :) . Sama w wolnej chwili zajmuję się rękodziełem i w większości korzystam z internetu. Czuję, że nie raz będę to zaglądać. Pozdrawiam i życzę sukcesów, Hania L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu po przeczytaniu Pani tutorialu w Twórczych Inspiracjach, bombki piękne, mam nadzieję, że czas mi pozwoli aby wykonać jedną z nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże Narodzenie to piękny czas. Widzę, że przygotowania idą pełną parą.
    Poznałyśmy się podczas ubiegłorocznego zjazdu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Dana
    http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrawiam pamietam ja tez caly czas do pani zagladam

      Usuń