środa, 8 stycznia 2014

witam was serdecznie

Troszkę ostatnio zaniedbałam bloga , przepraszam ale zlozylo się na to kilka spraw i jeszcze się rozchorowałam na swieta i na nowy rok :) ale sprobuje nadrobić zaleglosci .
Pokaze  wam kilka  które powstaly jeszcze w tamtym roku a których nie pokazywałam troszkę ozdob swiatecznych ale nie udało mi się zrealizować planow jakie sobie zalozylam :(  ,no coz kolejne boze narodzenie przed nami nadrobię zaleglosci .

Wsumie już powoli nadrabiam intensywnie pracuje już w krotce DZIEN BABCI I DZIADKA robia się koszyki ,filiżanki ,serducha a i wrocilam do decupagu troszkę pomalowałam musialam troszkę odpocząć od papierkow a i już zaczynam z wielkanoca robia się powoli szydełkowe ozdoby na jajeczka (wkrótce pokaze wam już kilka fotek ) sa to moje ulubione swieta bo takie kolorowe :).

DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINKI I WITAM NOWYCH OBSERWATOROW :)














 
 
 
I NA KONIEC CHOINECZKA KTORA DOSTALAM W PREZENCIE OD MOJEJ ZDOLNEJ KOLEZANKI :)

1 komentarz:

  1. Jak zwykle piekne prace, kazda praca jest przesliczna, ciezko sie zdecydowac, ktora podoba mi sie najbardziej,bo wszystkie piekne :):):)

    OdpowiedzUsuń