poniedziałek, 6 maja 2013

komunia i po komunii u mnie, jak wszyscy starałam się zrobić kielich i zrobiłam mój pierwszy,stał na honorowym miejscu, oczywiście dzięki inspiracji Ani http://aniainspiruje.blogspot.com/search/label/kurs%20kielich%20na%20Komuni%C4%99

uwielbiam do niej zagladać







bylo tyle załatwiania ze nie mogłam się skupić nad dekoracja w głowie miałam inny plac dekoracji a wyszło tak, mimo wszystko i tak się wszystkim podobał.

serduszko które zrobiłam w ostatniej chwili oraz stol dekoracja ponieważ moja natalia lubi niebieski kolor wszystko było w tonacji niebieskiej
 
no i oczywiście moja mała księżniczka .

3 komentarze:

  1. Ewciu pięknie przystroiłaś stół.Jestem pełna podziwu .a nasze dzieci wyglądały pięknie..aż łezka się kręci..

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiscie nasze dziewczyny wygladaly bosko jak male księżniczki:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię na mój spis blogów HANDMADE :)
    www.spis-blogow-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń